Grundet opdatering af vores IT system, holder klinikken lukket denne dag.
Sommerferie 2022
Mads holder ferie i uge 27, 28 og 29.
Helle holder ferie i uge 29 og 33.
Lukket d. 27/5/22
Klinikken holder lukket nu på fredag.
Sommerferie 2021
Fra d. 5/7 til og med den 23/7 afholder vi sommerferie. Alle henvendelser vil blive besvaret hurtigst muligt efter ferien.
Påsken 2021
Der er ferielukket fra mandag d. 29/3 til og med mandag d. 5/4.
Mundbind
Sundhedsstyrelsens direktør Søren Brostrøm, har ved seneste pressemøde nævnt at patienter skal bære mundbind hos tandlægen. Det er også blevet nævnt på et tidligere pressemøde, uden at det resulterede i ændrede retningslinjer hos tandlægen. Men med de nye stramninger er der stor sandsynlighed, at kravet om mundbind også kommer til at gælde hos tandlægen. Tandlægeforeningen og tandklinikkerne afventer stadig en afklaring fra Sundhedsstyrelsen om dette.
Sommerferie 2020
Der afholdes sommerferie i uge 28, 29 og 30. Klinikken holder helt lukket i uge 30.
Genåbning af tandklinikkerne i Danmark
Der åbnes for almindelig tandbehandling og undersøgelse, dog med følgende krav:
• at tandlægerne følger strenge hygiejniske retningslinjer
• at patienter kun må møde op på klinikken, hvis de har en aftale (kan være sendt som SMS eller email) eller hvis der på forhånd er en telefonisk aftale.
• færre patienter i venteværelset på samme tid
Det vil fortsat være sådan, at man ikke må behandles hos sin tandlæge, hvis man har symptomer på COVID-19, eller er diagnosticeret med COVID-19. I det tilfælde vil man blive henvist til sygehus, og kun hvis man har akut behov for tandbehandling. Hvis behandlingen kan vente, kan man blive behandlet hos sin tandlæge, når man har været symptomfri i 48 timer.
Vi har åbent både på klinikken og på telefonen. Det er dog vigtigt, at du ikke møder op på klinikken uden en aftalt tid.
Sommerferie 2019
Sommerferie fra 15/7 – 26/7 (uge 29 + 30).
Indkald på email
SundhedsDataStyrelsen har præciseret at ALLE der arbejder med SUNDHEDSDATA skal sende enhver e-mail, som sikker e-mail, uanset indholdet. Dette sker pr. 1/1/2019.
Dvs. et indkald, der tidligere blev sendt via “almindelig” email, nu ikke længere er muligt. Også selvom emailen ikke indeholdte et cpr nummer. Vi må ikke sende til eboks uden accept, derfor ringer vi med tider, indtil alle patienter enten har sagt ja eller nej til eboks beskeder. Det er 100% frivilligt. Et accept til eboks er også accept til at modtage f. eks regninger, overslag eller rykkere.
Opdatering 12. april 2019
Der er blevet løsnet op for regelfortolkningen. Nu må der gerne sendes “Husk at bestille tid” eller “Du bedes komme til din aftale” emails. Det må dog bare ikke fremgå, hvad der skal laves den pågældende tid.